icon-envelope icon-phone icon-ruit icon-screen icon-star icon-star-empty icon-star-filled icon-chevron icon-arrow icon-arrow-right icon-arrow-left icon-close icon-play twitter linkedin instagram youtube icon-mail icon-chevron-left icon-chevron-right icon-search icon-download
Waar ben je naar op zoek?
Rug City Hosts met logo Ambassade van Den Haag Fotograaf : Rogier Steyvers

Functieomschrijving kantoormedewerker

Vind je het leuk om meer te kunnen betekenen voor een gastvrij Den Haag én voor je collega’s?
Ben je een uitblinker in kantoorwerk? Dan hebben wij de vrijwilligersfunctie voor jou!

We zijn op zoek naar iemand die ons team op kantoor komt versterken. Je krijgt als vrijwilliger op kantoor een divers takenpakket. Vaste taken en ad hoc werkzaamheden. Voorop staat dat je dingen doet waar je blij van wordt en waar je goed in bent. En we kunnen je alvast garanderen dat je terecht komt in een team met leuke mensen en een gezellige en energieke sfeer!

De coördinator zorgt voor jouw begeleiding en is je eerste aanspreekpunt voor rapportage en verantwoording. Samen met collega vrijwilligers van kantoor ben je verantwoordelijk voor al het werk.

Meld je aan als vrijwilliger!

Taken

De taken zijn met name administratief van aard en omvatten in ieder geval in meer of mindere mate de volgende zaken.

  • Inkomende en uitgaande communicatie
  • Werving, selectie en briefing van nieuwe vrijwilligers
  • Inplannen en informeren van vrijwilligers voor onze gastvrije dienstverlening en overige activiteiten
  • Organiseren van bijeenkomsten en waarderingsactiviteiten
  • Het beheren van kantoor- magazijnartikelen, zoals het foldermateriaal
  • Overige projectmatige activiteiten

Competenties

  • Klantgerichtheid
    • Prioriteit geven aan de tevredenheid van vrijwilligers, collega’s en aan het verlenen van service.
  • Punctualiteit
    • ​​​​​​​​​​​​​​Gericht op detailinformatie en hiermee accuraat en effectief mee omgaan. Bewaking van de voortgang van gemaakte afspraken en zaken kunnen oppikken waar anderen overheen kijken.
  • Flexibiliteit
    • Je kunt je gemakkelijk aanpassen aan een veranderende omgeving, werkwijzen, werktijden en taken.

Kennis & vaardigheden

  • Nederlandse taal: uitstekend in woord en geschrift
  • Je bent goed in Microsoft Office Word en Excel
  • Je kunt goed omgaan met pieken en dalen in je werkzaamheden

Commitment

  • Gastvrijheid zit in je DNA
  • Je bent gemiddeld 8 uur per week beschikbaar
  • Je gaat een samenwerking aan voor de minimale periode van één jaar, met een proefperiode van 1 maand.
  • Je neemt deel aan:
    • De jaarlijkse gastvrijheidsactiviteit van de vrijwilligers
    • Overige trainingen, indien gerelateerd aan de werkzaamheden
    • De seizoenstart en –afsluiting
  • Je draagt de City Host outfit tijdens bijeenkomsten waarbij dat verplicht wordt gesteld
  • Je draait minimaal één complete City Host dienst per kalenderjaar
Banner training City Hosts Fotograaf : Rogier Steyvers

Waardering en vergoedingen

  • Een vrijwilligersvergoeding van € 3,- per uur met een maximum van € 150,- per maand en € 1.500 per jaar.   
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan alle waarderingsactiviteiten voor alle vrijwilligers
  • Mogelijkheid om deel te nemen aan alle waarderingsactiviteiten, georganiseerd voor de commissies in het bijzonder

Procedure aanmelden en selectie

  • Meld je aan via het onderstaande formulier.
  • Vervolgens word je uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarbij wordt gezocht naar een match tussen de beschikbare taken van kantoor en jouw interesses en competenties.
  • Bij een match volgt een proefperiode van 1 maand. 
Talenkennis
Geslacht
Minder valide?